ViNo ZeRo Chardonay 0,75l
Kód: 99064Související produkty
Detailní popis produktu
Chardonnay Zero je spolehlivá suchá nealko volba – lehké, svěží, bez přebytečné sladkosti. Hodí se pro konzumenty preferující nízký cukr a suchý charakter. Dealkoholizované víno je klasické víno, kterému byl odstraněn alkohol, obvykle na hodnoty pod 0,5 % obj., případně až na 0,0 %. To znamená, že víno proběhlo klasickou fermentací (kvašením) a až poté se z něj alkohol odstranil fyzikálně. To je rozdíl oproti "nealkoholickému nápoji z hroznové šťávy", které víno nikdy nebylo.
Vinařství: Zimmermann-Graeff
Odrůda: Cabernet Sauvignon
Země původu: EU
Počet kusů v kartonu: 6 kusů
Obsah alkoholu: 0-0,5 %
Objem: 0,75l
Podávat při teplotě: 16–18 °C
Vůně: aroma tohoto Cabernetu Sauvignon bylo jemně staženo a znovu použito po dealkoholizaci.
Párování: k lehkým pokrmům jako jsou ryby, drůbež nebo salát.
Složení: hrozny, konzervanty: dimethyldikarbonát, kyselina L-akorbová, SIŘIČITANY.
Výživové údaje na 100ml:
Energetická hodnota 85 kJ/ 20 kcal
Tuky 0g, z toho nasycené mastné kyseliny 0g
Sacharidy 4,5g, z toho cukry 4g
Bílkoviny 0g
Sůl 0g
Doplňkové parametry
Kategorie: | NÁPOJE |
---|---|
Alergeny: | siřičitany |
Barva vína: | bílé víno |
Druh vína: | nealkoholické |
Objem: | 0,75l |
Vlastnosti: | nealkoholické |
Země původu: | Německo |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Zimmermann-Graeff & Müller (zkráceně ZGM) je rodinné vinařství, jehož kořeny sahají do roku 1886, kdy jej založil Jacob Zimmermann v oblasti Zell-Mosel. Dnes je to jeden z předních německých vinařských podniků, jehož portfolio zahrnuje širokou škálu vín z Mosely, Pfalz, Rheinhessenu i dalších regionů. Vinařství spolupracuje s více než 1000 pěstiteli hroznů z oblasti Německa, čímž zajišťuje rozmanitost terroir a vysokou kvalitu surovin. Je známé jak pro své klasické německé odrůdy (např. Riesling), tak i pro modernější řady vín a značek jako Michel Schneider či Lorch. ZGM klade důraz na inovaci, efektivitu a udržitelný rozvoj – investice zahrnují moderní logistiku, výrobní a plnící kapacity, skladování a technologie, které umožňují vysoké standardy jak ve vinařské výrobě, tak v distribuci. Vinařství také expanduje na exportní trhy – jejich vína jsou dostupná ve více než 35-50 zemích světa.